Når du handler med os

Handelsbetingelser

Her finder du alle de informationer som du skal vide, inden du handler med os. Læs vores handelsbetingelser eller kontakt os ved spørgsmål.

PÅ UDKIG EFTER KLOAKDÆKSLER

Handelsbetingelser hos Jesmig Group

Generelle oplysninger:
Jesmig Group
Engvej 23
3330 Gørløse

CVR nr.: 35032258
Telefon: 48 44 10 24
E-mail: info@jesmig.dk

Vil du læse mere om vores privatlivspolitik – klik her.

Nogen spørgsmål?

Vi vender tilbage på din henvendelse indenfor 48 timer.


    Når du handler med os

    BETALING

    Jesmig Group modtager betaling med MobilePay og Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

    LEVERING

    Jesmig Group tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 11 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

    Vi sender til hele Danmark. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.

    Vi leverer til udlandet.

    Dine varer sendes med Danske Fragtmænd og PostNord.

    Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

    For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

    Reklamationsret

    Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Jesmig Group vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

    Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
    Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

    Jesmig Group
    Engvej 23
    3330 Gørløse

    Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

    Refusion

    Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

    Returret

    Der gives 14 dages fuld returret på varer købt.

    Perioden regnes fra den dag;

    – Hvor du modtager ordren.
    – Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
    – Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
    – Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

    Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

    Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@jesmig.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde en Returseddel og sende varen til:

    Jesmig Group
    Engvej 23
    3330 Gørløse

    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

    Varer undtaget fortrydelsesretten

    Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

    – Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
    – Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
    – Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
    – Aftaler indgået på offentlig auktion.
    – Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

    Ved returnering efter 14 dage, efter aftale med os, vil der kun returneres 80% af beløbet.

    Returnering

    Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

    Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
    Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
    Varens stand ved returnering

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.

    Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

    Tilbagebetaling

    Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

    I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

    Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

    Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    Klagemuligheder

    En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

    Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

    Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

    Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@jesmig.dk.

    Få vores nyheder med det samme

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev er du sikker på at være den første til at høre om vores nyeste løsninger, vores tips og tricks samt gode tilbud.

    Tilmeld i dag


      Find dit produkt